وبسایت سخت کوشان

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی - سخت کوشان

برخی ازتالیفات من درسال تحصیلی 96-95
لطفا یک افزونه تاریخ نصب کنید.

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

11 آزمون نوبت دوم درقالب 28 فایل«ورد» و«پی دی اف»

پَک آزمون های پایه ی ششم دبستان

 ارزشیابی های نیمسال دوم (خردادماه )

باپاسخنامه های تشریحی

( 6 آزمون ریاضی  مختلف؛ علوم ، اجتماعی ، املا ، انشا وهدیه های آسمان ) 

 

 

 

 

 

*************************************

خریدازفروشگاه مستقل سخت کوشان

درصورت بورهرگونه مشکلی باشماره 09370680617 تماس بگیرید

 

 

 

  این محصولات وفایل هامتعلق به دانش آموزان محروم

 تحت پوشش سخت کوشان می باشدلذاانتشار آزمون هاو….

بافرمت«ورد»یا پی دی اف بدون آرم

درسایتهاوگروه های تلگرام مجازنمی باشد(شرعاً وقانوناً)وپیگرددارد.

 

 

 

برای دانلودرایگان آزمون ها وفایل های آموزشیازکانال تلگرام

سخت کوشان روی تصویرکلیک کنیدوعضوکانال شوید.

 

 

 

برای عضویت درکانال سخت کوشان سروش

روی تصویرزیرکلیک کنید

 

  مدارس محروم برای دانلودرایگان پیامک داده

                                                                                   تاکدبرایشان ارسال گردد

********************************

اطلاعات عمومی(شماره 22)

موفقیت یعنی ساختن امروز برای فردای برتر

تجربه نشان داده افرادی که در ابتدای مراحل استقلال فکری برای خود هدف مشخص کرده و مسیر خود را با توجه به هدف خود تعیین می کنند همانند کوهنوردانی هستند که برای فتح یک قله ، مسیر خود را با توجه به فاصله ای که با قله دارند ، انتخاب کرده و در نهایت قله را صعود می کنند.
با توجه به اینکه مهم ترین قسمت در کسب هر موفقیتی ، مشخص کردن اهداف بوده و هدف به عنوان منبع ایجاد شور و اشتیاق و حرکت موثر و مثبت در انجام هر عمل ، مطرح است. بنابراین اگر این واقعیت را بپذیریم که ذهن بشر ، ذهنی پر تکاپو و جوینده است. هدف برای زندگی نسل معاصر، همچون آهن ربای نیرومندی است که تمامی ذرات وجود انسان ها را به خود جذب می کند و علاوه بر اینکه مانع از پراکندگی و تجزیه نیروهایش می شود ، قادر است توان آنان را به طور متمرکز در جهت ارزنده ای شکل داده و به کار گیرد.شاید کمتر فرصتی پیش آید که بشر در این معنا تامل کند که هدف چه نقشی در زندگی افراد ایفا می کند، ولی احتمالا آگاه کردن آن به برخی از تاثیرات مطلوب و سازنده هدفدار، آرامبخش است بطوریکه انتخاب هدف در زندگی، موجب تمرکز قوای فکری و وحدت وجود می شود و از هرز رفتن توانایی ها مانع می شود.همچنین قاطعیت و جدیت از پیامدهای مطلوب هدف داری است زیرا آن شخص که می داند از زندگی چه می خواهد در مقابل با حوادث غافلگیر نخواهد شد ضمن اینکه حل تعارض ها و تردید های کشنده زندگی، با انتخاب هدفی مطلوب، میسر می شود همچنانکه سرگردانی های بی پایان برخی از انسان ها، معلول نداشتن هدف روشن و مشخص است.قدرت تاثیر گذاری بشر بر اطرافیان ، به نوع هدف زندگی بستگی دارد. هدف داری به بشر ، سرعت عمل ، انتخاب موثر و قابل دفاع و صراحت خاصی می بخشد.
همچنین زندگی کنونی ما مرهون هدف هایی است که قبلا آگاهانه یا ناآگاهانه انتخاب کرده ایم. همان طور که تمام موجود زندگی مستعد تحریک هستند یعنی می توانند به تغییراتی که در میحط خارجی و محیط داخلی شان رخ می دهد واکنش نشان دهند بازتاب هدف نیز جز» ذاتی تمامی موجودات است.
مشاوران تربیتی نیز همواره بر این باورند که تا زمانی که فرد برای خود هدف و آرمانی تعیین نکند، دچار سردگمی بوده و هرگز نمی تواند به موفقیت های چشمگیر مرتبط با موقعیت و توانایی خود دست پیدا کند و بالعکس افرادی که پس از رسیدن به سنین بلوغ و نوجوانی برای داشتن یک زندگی موفق برای خود برنامه ریزی کرده و اهداف خود را براساس آمال و آرزوهای دست یافتنی خود مشخص می کنند، افرادی به مراتب موفق تر هستند.در عین حال ، وجود انسان های هدف دار مستلزم تربیت صحیح آنان از سوی والدین و مربیان است چرا که هر گونه کوتاهی در این زمینه منجر به جذب آگاهی از سوی افراد غیر متخصص و ناآگاه کرده و در مواردی موجب می شود فرد به جای تعریف اهداف صحیح به اهداف نادرستی اندیشیده و برای آن ها برنامه ریزی می کند که در نهایت متحمل شکست های بسیار سنگینی در زندگی خواهد شد. اگرچه در برخی موارد نیز ممکن است افراد به اهداف خود دست پیدا نکنند اما وجود یک هدف درست و برنامه ریزی شده در زندگی موجب می شود فرد برای رسیدن به هدف خود کمتر دچار اشتباه شده و زمان کمتری از وقت خود را به بطالت بگذرانند. همچنین این افراد دید بهتری به زندگی دارند.
متخصصان امور تربیتی توصیه می کنند اگر فردی در زندگی اهدافی را برای داشتن یک زندگی موفق دارد باید در جهت تحقق این اهداف تلاش کند چرا که هر گونه نقصان و کاستی در میزان سعی و تلاش او می تواند منجر به عدم دستیابی به هدف شده و فرد را با شکست مواجه کرده و در صورت تکرار و تشدید این شکست ها، فرد به افسردگی و بیماری های روانی مبتلا شود.
موفقیت چیست
موفقیت در زندگی لازمه داشتن دانش بالا، ثروت زیاد، قدرت و مقام اجتماعی نیست. بلکه موفقیت  یعنی خود باشیم ونه دیگری. موفقیت یعنی شناخت ارجحیت های زندگی و عملکرد بر اساس ان. موفقیت یعنی ساختن امروز برای فردای بهتر. موفقیت تجهیز امروز خود برای فردای پر بار .
موفقیت یعنی خود باشیم و نه دیگری
متاسفانه برای بسیاری ازافراد معیار موفقیت تبدیل شدن به فرد دیگری است که بخاطر ویژگی های مخصوص در صدر رسانه های گروهی قرار گرفته است. این موضو ع نه تنها باعث موفقیت نمی گردد بلکه سازنده نگرش غلطی می باشد که زندگی غیر واقع بینانه ای را به فرد القا می کند.
متعهد کردن خود به هرچیز به معنی شکست در همه چیز می باشد. به عبارت دیگر فرد همه کاره هیچ کاره است. اگر امروز به شما حق انتخاب دهند تا در بین دو گزینه زیر یکی را انتخاب کنید کدام را بر می گزینید پول و یا وقت؟
متاسفانه اکثر مردم پول را بر وقت ترجیح می دهند بدون اینکه دریابند وقت هدیه ای است گرانبها که چنانچه در آن اشتباه کنیم هرگز قابل بر گشت نیست در جائیکه اشتباهات مالی را می توان تصحیح کرد. این گونه طرز تفکر و ارجحیت بندی غلط میباشد که سد موفقیت در زندگی می گردد. بدست آوردن پول اشتباه نمی باشد ولی قرار دادن ان در رتبه اول ارجحیت غلط میباشد.  شناخت ارجحیت های روزانه است که شما را وامی دارد تا وقت خود را انگونه که لازم است سپری کنید و نتایج عالی را نصیب خود کنید. شناخت ارجحیت های زندگی ربطی به داشتن ساعت های دقیق و یا یادداشت تمام جزئیات زندگی روزانه تا دقیق آخر نیست بلکه مدیریت اجرایی و درک نیاز، بازدهی و نتیجه می باشد.

 

 

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

پَک آزمون های نوبت دوم پایه ششم دبستان باپاسخنامه های تشریحی

به این پست امتیاز دهید.
Likes0Dislikes0
7,569 views مشاهده
برچسب ها

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 6008
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.